Prosedur kosmetik untuk keremajaan kulit

prosedur kosmetik untuk keremajaan kulit

Beberapa penyebab utama penuaan kulit adalah: kehilangan kelembapan, perubahan pada halangan hidroepidermal. Proses sedemikian disebabkan bukan sahaja oleh usia, tetapi juga oleh penjagaan wajah yang tidak betul, ekologi yang buruk dan tekanan yang kerap.

Apakah kelebihan proses biorevitalisasi?

Biorevitalization adalah prosedur kosmetik yang membantu meremajakan kulit, memperbaiki penampilannya dan melambatkan proses penuaan. Kelebihan prosedur ini adalah bahawa kosnya jauh lebih rendah daripada kos pembedahan plastik, dan kesannya sebenarnya melebihi semua jangkaan.

Nama biorevitalisasi secara harfiah bermaksud "revitalisasi semula jadi". Prosedur ini dilakukan dengan menggunakan sediaan berasaskan asid hyaluronik yang membantu menyuburkan sel-sel kulit dan memenuhkannya dengan kelembapan. Kulit dibasahi dengan suntikan, selepas itu proses biokimia semula jadi tisu diaktifkan. Pelembap semula jadi kulit adalah asid hyaluronik, jadi tidak ada persediaan berdasarkannya yang akan ditolak.

Mesoterapi - intipati dan prinsip tindakan

Mesoterapi adalah teknik kosmetik yang popular, intinya adalah pengenalan bahan yang diperlukan ke dalam kulit. Kelebihan mesoterapi dapat disebut dengan selamat sebagai kemungkinan pilihan komponen secara individu, serta pelbagai jenis ubat dan semua jenis teknik. Semasa melakukan mesoterapi, asid organik, serta ekstrak dari tumbuhan perubatan, produk bioteknologi, vitamin dan bahan lain digunakan. Sebagai gabungan, jurusolek memilih penyelesaian yang paling sesuai untuk setiap pesakit secara individu.

Kaedah prosedur mesoterapi

Selalunya pakar menggunakan teknik suntikan. Kaedah menjalankan proses ini telah membuktikan dirinya panjang dan boleh dipercayai.

Mesoterapi boleh dilakukan dengan mesoscooter - alat berbentuk gulungan yang dilampirkan 192 mikroneedel yang terbuat dari keluli perubatan. Kesan pada kulit berlaku melalui penghasilan elastin dan kolagen serta melalui peratusan penyerapan koktel dan serum terapeutik yang tinggi pada lapisan kulit terdalam melalui saluran mikro yang terbentuk.

Prosedur boleh dilakukan dengan alat mesoterapi tanpa keperluan. Penyuntik dikembangkan untuk memberi vaksin tanpa rasa sakit pada pesakit dengan ambang kesakitan tertinggi. Kebaharuan ini dengan pantas dihargai baik oleh jurusolek dan oleh banyak pesakit mereka yang takut mendapat suntikan. Penyuntik ubat mempunyai pancaran empat kali lebih tipis daripada jarum yang paling tipis, dan berkat teknologi tekanan rendah, ubat menembusi jauh ke dalam tisu tanpa merosakkan saluran.